П`ятниця, 29.03.2024, 16:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Природничо - математичний цикл | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Худяківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

ПРОБЛЕМА МЕТОДОБЄДНАННЯ

ТА ЗАВДАННЯ НА 2017 – 2018 н.р.

 

Виходячи з аналізу підсумків навчально - виховного процесу за минулий навчальний рік, результатів діагностування педагогів, методичне об’єднання в поточному навчальному році  працюватиме над вирішенням проблеми

«Впровадження компетентністно орієнтованого підходу до розвитку творчих здібностей школяра» та таких завдань:

 

-   вивчення та впровадження в практику досягнень психолого-педагогічної  науки, прогресивного педагогічного досвіду;

-  вивчення та аналіз навчальних планів, програм, критеріїв оцінювання, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи;

-  здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст навчання;

-    цілеспрямована робота над підготовкою учнів до ЗНО;

  • підвищення рівня роботи з обдарованими дітьми;

- оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів;

- залучення учителів до участі в аукціонах педагогічних ідей, семінарах-практикумах;

- виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу.

 

Проблемні питання, над вирішенням яких поглиблено працюють вчителі

  Теми для поглибленого опрацювання обрано з урахуванням особистих нахилів і здібностей педагогів, нових тенденцій педагогічної освіти, а також науково-методичних проблем, над вирішенням яких працює методичне об’єднання, педагоги школи, району. Виходячи з цього кожен педагог знаходить свій шлях до підвищення педагогічної майстерності, до творчості.

 

 

Прізвище, ініціали вчителя

Пед. стаж

Резуль-тати останньої атестації

Проблема для поглибленого опрацювання

Форма звітування

1

Сивець Ганна Іванівна

33 р.

Спеціаліст вищої

категорії, старший вчитель,

06.04.2016

Формування ключових компетентностей учнів шляхом особистісно орієнтованих технологій

Відкритий урок, виступ на засіданні МО

2

Бас Валентина Іванівна

26 р.

Спеціаліст вищої

категорії, 2015 рік

Розвиток творчих компетентностей учнів на уроках біології

Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді про досягнення учнів на олімпіадах, ДПА і ЗНО

3

Щекочіхіна

Віра Володимирівна

 

 

 

26 р.

 

 

 

 

Спеціаліст І категорії

 

 

 

Розвиток креативних якостей, як засіб успішної особистості школяра на уроках трудового навчання

Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді

4

Педан Ніна Володимирівна

21 р.

Спеціаліст

вищої категорії, 2015 рік

Формування ключових і предметних компетентностей на уроках математики

 

Відкритий урок, створення компетентністних завдань

5

Сердитий

Юрій Анатолійович

16 р.

Спеціаліст І категорії

Застосування компетентністно орієнтованого підходу та інтерактивних технологій на уроках інформатики та фізики

Відкритий урок, виступ на засіданні МО                  

6

Короп Леся Вікторівна

15 р.

Спеціаліст

ІІ категорії

Застосування компетентністно орієнтованого підходу засобами ІКТ на уроках фізики

Відкритий урок, доповідь на педраді

7

Дядик Алла Петрівна

10 р.

Спеціаліст І категорії

23.03.2017

Формування здоров’язберігаючих компетентностей за допомогою інтерактивних методів навчання

Відкритий урок, виступ на засіданні МО                  

8

Атамась Олександра

Геннадіївна

14 р.

Спеціаліст І категорії,

23.03.2017

Формування навичок толерантної поведінки та загальнолюдських цінностей у підростаючого покоління

Відкритий захід, виступ на засіданні МО                  

9

Толкач Любов Миколаївна

14 р.

Спеціаліст І категорії 2016

Застосування інформаційно - комунікаційних технологій на уроках математики

 

Відкритий урок, виступ на засіданні МО                  

Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024