ПРОБЛЕМА МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ
ТА ЗАВДАННЯ НА 2017 – 2018 н.р.
Виходячи з аналізу підсумків навчально - виховного процесу за минулий навчальний рік, результатів діагностування педагогів, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням проблеми
«Впровадження компетентністно орієнтованого підходу до розвитку творчих здібностей школяра» та таких завдань:
- вивчення та впровадження в практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;
- вивчення та аналіз навчальних планів, програм, критеріїв оцінювання, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи;
- здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст навчання;
- цілеспрямована робота над підготовкою учнів до ЗНО;
- підвищення рівня роботи з обдарованими дітьми;
- оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів;
- залучення учителів до участі в аукціонах педагогічних ідей, семінарах-практикумах;
- виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу.
Проблемні питання, над вирішенням яких поглиблено працюють вчителі
Теми для поглибленого опрацювання обрано з урахуванням особистих нахилів і здібностей педагогів, нових тенденцій педагогічної освіти, а також науково-методичних проблем, над вирішенням яких працює методичне об’єднання, педагоги школи, району. Виходячи з цього кожен педагог знаходить свій шлях до підвищення педагогічної майстерності, до творчості.
№
|
Прізвище, ініціали вчителя
|
Пед. стаж
|
Резуль-тати останньої атестації
|
Проблема для поглибленого опрацювання
|
Форма звітування
|
1
|
Сивець Ганна Іванівна
|
33 р.
|
Спеціаліст вищої
категорії, старший вчитель,
06.04.2016
|
Формування ключових компетентностей учнів шляхом особистісно орієнтованих технологій
|
Відкритий урок, виступ на засіданні МО
|
2
|
Бас Валентина Іванівна
|
26 р.
|
Спеціаліст вищої
категорії, 2015 рік
|
Розвиток творчих компетентностей учнів на уроках біології
|
Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді про досягнення учнів на олімпіадах, ДПА і ЗНО
|
3
|
Щекочіхіна
Віра Володимирівна
|
26 р.
|
Спеціаліст І категорії
|
Розвиток креативних якостей, як засіб успішної особистості школяра на уроках трудового навчання
|
Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді
|
4
|
Педан Ніна Володимирівна
|
21 р.
|
Спеціаліст
вищої категорії, 2015 рік
|
Формування ключових і предметних компетентностей на уроках математики
|
Відкритий урок, створення компетентністних завдань
|
5
|
Сердитий
Юрій Анатолійович
|
16 р.
|
Спеціаліст І категорії
|
Застосування компетентністно орієнтованого підходу та інтерактивних технологій на уроках інформатики та фізики
|
Відкритий урок, виступ на засіданні МО
|
6
|
Короп Леся Вікторівна
|
15 р.
|
Спеціаліст
ІІ категорії
|
Застосування компетентністно орієнтованого підходу засобами ІКТ на уроках фізики
|
Відкритий урок, доповідь на педраді
|
7
|
Дядик Алла Петрівна
|
10 р.
|
Спеціаліст І категорії
23.03.2017
|
Формування здоров’язберігаючих компетентностей за допомогою інтерактивних методів навчання
|
Відкритий урок, виступ на засіданні МО
|
8
|
Атамась Олександра
Геннадіївна
|
14 р.
|
Спеціаліст І категорії,
23.03.2017
|
Формування навичок толерантної поведінки та загальнолюдських цінностей у підростаючого покоління
|
Відкритий захід, виступ на засіданні МО
|
9
|
Толкач Любов Миколаївна
|
14 р.
|
Спеціаліст І категорії 2016
|
Застосування інформаційно - комунікаційних технологій на уроках математики
|
Відкритий урок, виступ на засіданні МО
|
|