Вівторок, 19.06.2018, 13:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Суспільно -гуманітарний цикл | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Худяківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

Суспільно -гуманітарний цикл

Проблема методоб'єднання

МО в цьому навчальному році працюватиме над вирішенням проблеми

«Формування мовної компетентності вчителів суспільно-гуманітарного циклу через упровадження елементів інноваційних технологій як шлях до виховання національно свідомої, духовно багатої особистості»

».

  Методичне об’єднання учителів  буде спрямовувати свою роботу на:

  • цілеспрямовану підготовку випускників до ЗНО ;
  • оновленні матеріально -  технічної бази кабінетів згідно з вимогами
  •  часу і навчальних програм ;

-прищеплення любові до рідної мови , до рідної землі; виховання поваги до

 традицій і історії свого народу;

  • - привернення престижу української літератури, вивчення її як унікального
  •  явища в світовій історії культури , що своїми естетичними засобами виховує вільну, духовно багату , розкріпачену в своєму вираженні українську людину;
  • - залучення школярів до скарбниці світової літератури , а через неї- до фундаментальних загальнолюдських цінностей;
  • - удосконалення уроку як основної форми навчально- виховної роботи;
  • - пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів учнів;
  • - впровадження в практику сучасного педагогічного досвіду.

Вивчення та впровадження передового педагогічного
досвіду

 

Прізвище, ініціали вчителів

Прізвище вчителів , досвід яких вивчається

Тема досвіду

Проблема для поглибленого опрацювання

Форма звітування

1

Сайфудінова Г.П.

Дядюра В.В.

Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст..

 

 

 

 

Минченко Т.М.

Золотоніська спеціалізована школа №1

Формирование орфографических  и пунктуационных навыков-основа грамотности учащихся

 

 

Форми системного та ефективного оцінювання досягнень учнів

Формування життєтворчих компетентностей учнів при вивченні зарубіжної літератури і російської мови,становлення і розвиток дитячої особистості,зорієнтованої на особистісно ціннісне навчання.

Відкриті уроки, доповідь

2

Зінченко О.В.

Вакуліна Л.М

Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст..

 

Шляхи вдосконалення роботи з обдарованими учнями

Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури,рос.мови,

заруб.літ .Виховання гуманістичних позицій через особистісне орієнтоване навчання.

Відкритий урок

3

Посипайко    Л.М.

Вдовенко Л.І.

Черкаська спеціалізована школа №27

Ейдетичний підхід до вивчення укр..мови та літ.

Формування мовної та літературно-естетичної компетентності вчителя укр..мови та літ.через упровадження елементів інноваційних технологій як шлях до виховання національно свідомої,духовно багатої особистості

Відкритий урок , доповідь

4

Грам Ю.В.

Каліта В.В.

учитель-методист міського методичного кабінету Харцизького відділу освіти

Харцизька спец.школа «Інтелект» І-ІІІ ст..№25

Формування комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних форм навчання

Формування комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних форм навчання на уроках іноземної мови

Відкритий урок , доповідь

5

Кужим С.П.

Яворська Л.М

Єрківська ЗОШ

Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії

Формування життєтворчих компетентностей учнів при вивченні  історії  шляхом використання краєзнавчого матеріалу

Відкритий урок , доповідь

6

Цибенко Т.В.

Шевченко Л.В

вчитель  Смілянської ЗОШ №5

Впровадження нових методів і форм при викладанні іноземної мови

Формування комунікативних компетентностей , диференціація і варіативність на уроках анг.мови

Відкритий урок

 

 

 

7

Кужим К.М.

Вакуліна Л.М

Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст..

 

Шляхи вдосконалення роботи з обдарованими учнями

Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури,рос.мови,

заруб.літ .Виховання гуманістичних позицій через особистісне орієнтоване навчання.

Відкритий урок

 

Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2018