П`ятниця, 19.04.2024, 15:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [109]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Худяківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Головна » Файли » Мої файли

Урок інформатики в 10 класі
[ Викачати з сервера (999.7 Kb) ] 12.12.2014, 16:33

 

Тема . Створення в автоматичному режимі макросів та їх використання.

Мета : сформувати  в учнів поняття макросу та макрокоманди, їх призначення; домогтися засвоєння способів їх створення, виконання  і редагування. Розвивати навички роботи з текстовим редактором.

Виховувати інтерес до вивчення прикладного програмного забезпечення.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування  вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютер,

Програмне забезпечення: MS Word.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Фронтальне опитування (в ролі вчителя – учень, учні усно відповідають і за потреби демонструють навички роботи)

  1. Назвіть способи друкування документа.
  2. Для чого призначено поле Принтер?
  3. Що дозволяє друкувати поле Сторінки?
  4. Як надрукувати парні сторінки?
  5. Яке призначення чернеткового режиму принтера? Як його встановити?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Письмова самостійна робота

Варіант 1

Варіант 2

  1. Дайте порівняльний аналіз понять «редагування » та «форматування»

1. Якими способами можна переміщуватись текстом?

  1. Які способи створення таблиць існують у текстовому редакторі?

2.  Перелічіть всі відомі вам способи виділення тексту.

  1. Назвіть способи вставки рисунків до тексту

3. Які способи створення формул існують у текстовому процесорі?

  1. Запишіть способи друкування парних сторінок

4. Запишіть спосіб друкування певних сторінок діапазону.

IV. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчання.

У процесі роботи над документом у програмі Word часто доводиться виконувати завдання, що складаються з певної послідовності дій, за де яким алгоритмом. Наприклад, переглянути текст і виділити якусь його частину; підкреслити слова, написані латинськими літерами; видалити непотрібні чи додати відсутні пропуски та ін.

Виконання подібних завдань можна значно спростити, використавши макроси, основне призначення яких – позбавити користувача багаторазового повторення одноманітних дій під час опрацювання текстового документа, виконати за нього рутинну роботу.

 

V Вивчення нового матеріалу (міні - лекція з демонстрацією)

План

  1. Створення і запис макросів.
  2. Використання і редагування макросів.
  3. Керування макросами.
  4. Безпека при роботі з макрокомандами.

VI. Засвоєння нових знань і формування вмінь

  1. Робота з комп’ютером (самостійно-індивідуальна)

Інструктивна картка

1. Відкрити файл «Макрос.doc», що на Робочому столі

 

2. Розпочати запис макросу, виконавши Розробник Код Записати макрос

Установити у вікні Запис макросу такі значення властивостей макросу:

У поле Ім'я макросу ввести Цікава_ рамка.

У списку Зберегти макрос вибрати Усі документи (Normal.dotm).

 В описі макросу введіть  коментар Створює для сторінок документа рамку із маленьких сердечок

У полі призначити макрос вибрати піктограму кнопці

 

3. Налаштувати параметри виклику макросу у вікні Параметри Word:

Вибрати у списку Настроювання панелі швидкого доступу-Для всіх документів

У списку Роздільник виберіть Normal.NewMacros.Цікава_ рамка.

Натисніть кнопку Додати

 

4. Щоб змінити вигляд і ім’я кнопки

Натисніть кнопку Змінити

 

5. В діалоговому вікні виберіть вигляд кнопки і введіть потрібне ім'я

 

6. Надайте  кнопці ім'я Красива рамка

 

7. Поставте галочку розмістити на панелі скорого доступу

 

8. Відкрийте вкладку Розмітка сторінки Група Тло сторінки  Границі і заливка

 

9. Виберіть опцію Сторінки

У списку Рисунок виберіть зразок нарисованих сердечок

Натисніть кнопку ОК

 

10. Виберіть вкладку Розробник Код  Зупинити запис

 

11.Збережіть файл із змінами.

 

 

2). Виконання вправ з підручника (самостійно)

Завдання 8,10 ст. 69

VII Підведення підсумків уроку

Обговорення ідей використання макросів у текстових документах

Учитель оцінює роботу учнів на уроці

VIII Домашнє завдання

Ст.65-67.Завдання 9 на ст.69

Категорія: Мої файли | Додав: Serdytyj
Переглядів: 416 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024