ПРОБЛЕМА МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ
ТА ЗАВДАННЯ НА 2017 – 2018 н.р.
Виходячи з аналізу підсумків навчально - виховного процесу за минулий навчальний рік, результатів діагностування педагогів, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням проблеми
«Впровадження компетентністно орієнтованого підходу до розвитку творчих здібностей школяра» та таких завдань:
- вивчення та впровадження в практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;
- вивчення та аналіз навчальних планів, програм, критеріїв оцінювання, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи;
- здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст навчання;
- цілеспрямована робота над підготовкою учнів до ЗНО;
- підвищення рівня роботи з обдарованими дітьми;
- оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів;
- залучення учителів до участі в аукціонах педагогічних ідей, семінарах-практикумах;
- виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу.
Проблемні питання, над вирішенням яких поглиблено працюють вчителі
Теми для поглибленого опрацювання обрано з урахуванням особистих нахилів і здібностей педагогів, нових тенденцій педагогічної освіти, а також науково-методичних проблем, над вирішенням яких працює методичне об’єднання, педагоги школи, району. Виходячи з цього кожен педагог знаходить свій шлях до підвищення педагогічної майстерності, до творчості.
№ |
Прізвище, ініціали вчителя |
Пед. стаж |
Резуль-тати останньої атестації |
Проблема для поглибленого опрацювання |
Форма звітування |
1 |
Сивець Ганна Іванівна |
33 р. |
Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, 06.04.2016 |
Формування ключових компетентностей учнів шляхом особистісно орієнтованих технологій |
Відкритий урок, виступ на засіданні МО |
2 |
Бас Валентина Іванівна |
26 р. |
Спеціаліст вищої категорії, 2015 рік |
Розвиток творчих компетентностей учнів на уроках біології |
Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді про досягнення учнів на олімпіадах, ДПА і ЗНО |
3 |
Щекочіхіна Віра Володимирівна
|
26 р.
|
Спеціаліст І категорії
|
Розвиток креативних якостей, як засіб успішної особистості школяра на уроках трудового навчання |
Відкритий урок, виступ на засіданні МО і педраді |
4 |
Педан Ніна Володимирівна |
21 р. |
Спеціаліст вищої категорії, 2015 рік |
Формування ключових і предметних компетентностей на уроках математики
|
Відкритий урок, створення компетентністних завдань |
5 |
Сердитий Юрій Анатолійович |
16 р. |
Спеціаліст І категорії |
Застосування компетентністно орієнтованого підходу та інтерактивних технологій на уроках інформатики та фізики |
Відкритий урок, виступ на засіданні МО |
6 |
Короп Леся Вікторівна |
15 р. |
Спеціаліст ІІ категорії |
Застосування компетентністно орієнтованого підходу засобами ІКТ на уроках фізики |
Відкритий урок, доповідь на педраді |
7 |
Дядик Алла Петрівна |
10 р. |
Спеціаліст І категорії 23.03.2017 |
Формування здоров’язберігаючих компетентностей за допомогою інтерактивних методів навчання |
Відкритий урок, виступ на засіданні МО |
8 |
Атамась Олександра Геннадіївна |
14 р. |
Спеціаліст І категорії, 23.03.2017 |
Формування навичок толерантної поведінки та загальнолюдських цінностей у підростаючого покоління |
Відкритий захід, виступ на засіданні МО |
9 |
Толкач Любов Миколаївна |
14 р. |
Спеціаліст І категорії 2016 |
Застосування інформаційно - комунікаційних технологій на уроках математики
|
Відкритий урок, виступ на засіданні МО |