Суспільно -гуманітарний цикл
Проблема методоб'єднання
МО в цьому навчальному році працюватиме над вирішенням проблеми
«Формування мовної компетентності вчителів суспільно-гуманітарного циклу через упровадження елементів інноваційних технологій як шлях до виховання національно свідомої, духовно багатої особистості»
».
Методичне об’єднання учителів буде спрямовувати свою роботу на:
- цілеспрямовану підготовку випускників до ЗНО ;
- оновленні матеріально - технічної бази кабінетів згідно з вимогами
- часу і навчальних програм ;
-прищеплення любові до рідної мови , до рідної землі; виховання поваги до
традицій і історії свого народу;
- - привернення престижу української літератури, вивчення її як унікального
- явища в світовій історії культури , що своїми естетичними засобами виховує вільну, духовно багату , розкріпачену в своєму вираженні українську людину;
- - залучення школярів до скарбниці світової літератури , а через неї- до фундаментальних загальнолюдських цінностей;
- - удосконалення уроку як основної форми навчально- виховної роботи;
- - пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів учнів;
- - впровадження в практику сучасного педагогічного досвіду.
Вивчення та впровадження передового педагогічного
досвіду
|
Прізвище, ініціали вчителів |
Прізвище вчителів , досвід яких вивчається |
Тема досвіду |
Проблема для поглибленого опрацювання |
Форма звітування |
1 |
Сайфудінова Г.П. |
Дядюра В.В. Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст..
Минченко Т.М. Золотоніська спеціалізована школа №1 |
Формирование орфографических и пунктуационных навыков-основа грамотности учащихся
Форми системного та ефективного оцінювання досягнень учнів |
Формування життєтворчих компетентностей учнів при вивченні зарубіжної літератури і російської мови,становлення і розвиток дитячої особистості,зорієнтованої на особистісно ціннісне навчання. |
Відкриті уроки, доповідь |
2 |
Зінченко О.В. |
Вакуліна Л.М Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст..
|
Шляхи вдосконалення роботи з обдарованими учнями |
Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури,рос.мови, заруб.літ .Виховання гуманістичних позицій через особистісне орієнтоване навчання. |
Відкритий урок |
3 |
Посипайко Л.М. |
Вдовенко Л.І. Черкаська спеціалізована школа №27 |
Ейдетичний підхід до вивчення укр..мови та літ. |
Формування мовної та літературно-естетичної компетентності вчителя укр..мови та літ.через упровадження елементів інноваційних технологій як шлях до виховання національно свідомої,духовно багатої особистості |
Відкритий урок , доповідь |
4 |
Грам Ю.В. |
Каліта В.В. учитель-методист міського методичного кабінету Харцизького відділу освіти Харцизька спец.школа «Інтелект» І-ІІІ ст..№25 |
Формування комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних форм навчання |
Формування комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних форм навчання на уроках іноземної мови |
Відкритий урок , доповідь |
5 |
Кужим С.П. |
Яворська Л.М Єрківська ЗОШ |
Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії |
Формування життєтворчих компетентностей учнів при вивченні історії шляхом використання краєзнавчого матеріалу |
Відкритий урок , доповідь |
6 |
Цибенко Т.В. |
Шевченко Л.В вчитель Смілянської ЗОШ №5 |
Впровадження нових методів і форм при викладанні іноземної мови |
Формування комунікативних компетентностей , диференціація і варіативність на уроках анг.мови |
Відкритий урок
|
7 |
Кужим К.М. |
Вакуліна Л.М Червоно -слобідська ЗОШ І-ІІІ ст..
|
Шляхи вдосконалення роботи з обдарованими учнями |
Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови та літератури,рос.мови, заруб.літ .Виховання гуманістичних позицій через особистісне орієнтоване навчання. |
Відкритий урок
|